Khamis, 15 Mac 2012

Kawan2 Sekerja

"jangan di buang kenangan itu, kerana ia pengubat rindu. jangan dicampak memori itu, kerana ia pemaut kasih. kerana kita .... yang terpisah .. cantumannya hanyalah kenangan


  • Assalamualaikum.. Salam pagi Jumaat untuk semua.. Waktu makin beranjak pergi.. Sudah berapa saat dan ketika berlalu, aku pun tak sedar.. Malas aku untuk mengira detik dan waktu lagi, biarlah apa yang datang, biar datang.. Apa yang ingin pergi, lepaskan ia pergi.. Ada yang bilang, sekeras mana kita mencuba, apa yang takkan terjadi tetap takkan terjadi..

  • Dah berhari-hari rasanya aku putar lagi dan lagi.. Apa yang melekat dalam kepala dalam hati aku, cumalah bait-bait lirik yang berbunyi "Selamat tinggal kawanku.. Tak mudah aku pergi.. Bila wajahmu sentiasa di hati ini.. Mengapa semua jadi begini.."
kawan2...aku xkan lupekan korang...
walaupun tidak lama kita kenal antara satu sama lain..
tapi ingatlah...
Kamu semue sentiasa diingatanku..
Seandainya Ade Salah Silapku..
Maafkan Aku...
Seandainya Ade Aku Terkasar bahasa...Maafkan Aku...
Bukan Niatku Untuk Membuat Demikian...
Tetapi Ade Sebab2 Tertentu...
Maafkan Aku...
Aku Tahu Aku banyak Buat Salah Kat korang...
Terserah lah Kat Korang na Maafkan Aku Ataupon x..Aku Terima Seadanya.... 
matyap,nisa,ira,aku
doraemon,ashira
doraemon,tieqa,eykin,ady
name da ade tu..xyah tulez la..
sham,ira,lupe,yana,leo
ira,yaq,loges
fatia,loges,tieqa
tieqa,mira,eykin
Maaflah Sebab Kualiti gambar nle xbgoz...tp ckop la untuk kite kenang2kan....
nnt da prgi jaoh2...jgn lpe kan iteowg yea ...
arap kite bley jadi fwenz forever..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan