Selasa, 8 Februari 2011

Dulu...
1st time aku nampak dy...
hatiku terpikat dengan kejelitaan wajahnye..
sehingga dari mata turun ke hati....
and aku cube tegur dy..huhu....dy mra2 aku.....huh..apw la nasib badan...
dari hari  ke hari  berlalu..aku cuba mendekatinya.....
setelah sekian lama....5 bulan berlalu..
akhirnye dy dapat terima aku...
paztu kan....aku try r mnx numb tepon dy....haha
dy mara2 aq....dy tkt aq hebohkan kt sme org......adohai....
aku teroz brsha akhirnye aku dapat numb tepon dy...huhu...gembire nye aku....
mulai dari hari 2...aku mcg dy...tp xblaz2...fedup betoi.....
dy sje je xnak layan aku....
bbbbbeeeennngggaaaannngggggg !!!!!!!

Sekarang....
Dy da baik ngan aku....aku selalu berhubung ngan dy...
dy tu baik orangnye....cantik....comel.....n cam2 lg r...
bak kate orang mcm astro....macam2 ada,....haha
dan akhirnye dy smkin rapat nan aku....wlaupn dy 2 xpdlikan pasal aku...
tp aku amik peduli tentang dy....aq sllu je na cri pluang untk lpak nan dy....
tp....ble aq dapat pluang...ade je orang yg mnggu....
hampeh !!!!!
dan mse 2 akhirnye aku dapat bersama nye sehari suntuk aku bersama nye....
aku rase gembire sangat... huhu...srnoknye....
ade prnah skali aku pnggl dy SAYANG....
Mak ai....mengamok dy....haha....
Paz 2 aq pnggl dy comey plax...
dy pnat mlayan kerenah aku..haha....
paz 2 dy tnye...."npe ko pnggl aku comey....ko ske kt aku ek.....
wei...aku xske kat ko ar..."....
Hanye dy tau sambungannye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan